FAQ

Veelgestelde vragen

Ik heb de klantenservice gemaild, wanneer ontvang ik een reactie?
Wij doen ons uiterste best om jou zo spoedig mogelijk te antwoorden. Je ontvangt altijd binnen één werkdag een reactie op jouw e-mail.

Hoe valt de kleding?
Wij proberen ervoor te zorgen dat onze kleding ook de juiste pasvorm heeft. Wij raden aan, indien je niet zeker weet welke maat je hebt, altijd een maatje groter te kiezen. Mocht je er niet uitkomen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@sportmembers.nl.

Wanneer wordt mijn betaling van mijn rekening geschreven?
Het aankoopbedrag wordt van jouw bankrekening geschreven zodra de bestelling is geplaatst. Bestellingen worden pas verzonden als de betaling is ontvangen door sportmembers.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Via de website kun je een retourformulier downloaden. Volg de instructies en zorg dat het bij de bestelling erin zit. Het retourpakket kan binnen 14 dagen via elke vervoerder worden teruggestuurd.
Sportmembers is niet aansprakelijk voor de verzendkosten voor retourzendingen, tenzij het product defect of onjuist is. Voor meer hulp, neem contact op via info@sportmembers.nl.

Waarom heb ik mijn bestelling niet ontvangen?
Het kan voorkomen dat je je pakket niet geleverd krijgt binnen het afgesproken termijn.
Controleer dan het volgende voordat je contact opneemt met de klantenservice:

  • Controleer of je een e-mail hebt ontvangen waarin staat dat je bestelling is verzonden.
  • Controleer de tracking informatie die staat in jouw verzending bevestiging e-mail.
  • Controleer op e-mails, telefoontjes en geprobeerde bezorgbriefjes van een van de koeriers. Het kan zijn dat jouw pakket vast wordt gehouden op een lokale depot in de buurt in afwachting van afhaling of herlevering.
  • Controleer of niemand op jouw adres de levering namens jou heeft afgenomen.
  • Neem contact op met het transportbedrijf en info@sportmembers.nl, wij zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Er ontbreekt een product in mijn bestelling
Neem contact op met de klantenservice via info@sportmembers.nl

Krijg ik geld terug bij het retourneren van een bestelling?
Terugbetaling vindt plaats via de oorspronkelijke betalingsmethode die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Verzendkosten worden terugbetaald wanneer jouw artikelen defect zijn. Anders betaal je de verzendkosten zelf. Houd er rekening mee dat het tot 7 werkdagen kan duren voordat het geld is terug gestort op jouw bankrekening.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik doen?
Zodra de betaling is afgerond, ontvang je een bevestigingsmail met vermelding van je bestelnummer en een overzicht met je bestelgegevens. Heb je deze mail niet in je inbox ontvangen? Check dan even je spam. Mocht je deze e-mail niet binnen twee uur hebben ontvangen (ook niet in de spam), neem dan contact op met de klantenservice via info@sportmembers.nl.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Zodra de betaling is ontvangen wordt jouw bestelling binnen 10 werkdagen geleverd. Het kan zijn dat artikelen niet op voorraad zijn en de levertijd iets langer is. Hierover word je geïnformeerd.
Houd er rekening mee dat de verzending van onze verzendpartners mogelijk vertraging kunnen oplopen. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra jouw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden.

Op hoeveel graden kan ik de kleding wassen?
Wij raden aan om de kleding op 30 graden te wassen en niet in de droger te stoppen.